03 February 2015

Hello 2015.

Tiba-tiba harini rasa macam nak jenguk blog.

Lepas berbulan ke bertahun entah tak bukak blog, taktau angin mana datang tiup aku harini tiba-tiba saja rasa nak menulis. Well, aku tau aku sangatlah tak pandai nak express-kan sesuatu dalam bentuk ayat tapi takpelah, aku nak tulis jugak sebab aku tak harap orang baca pun blog serba usang nih haha

2015.

Kehidupan aku dah banyak berubah kalau nak dibandingkan dengan tahun-tahun yang sebelumnya. Cuma aku saja masih tetap aku. Aku tetap Bahiyah yang dulu; yang cengeng, blur, kelam-kabut, lembut hati, sensitif dan tak pandai memandu.

Cerita pasal kehidupan aku sekarang, hmm aku single, ada bussines sendiri (walaupun tak besar mana), aku enjoy duit sendiri dan aku enjoy spend duit dekat family sendiri.

Boyfriend? Entah. Taktau. 

Kadang-kadang rasa sunyilah jugak tapi okay je kot sebab aku ada midvalley dan KLCC serta jugak restoran Madam Kwan's yang mana bila aku rasa sunyi sikit je, tempat-tempat ni lah aku pergi HAHAHAHA

So watlek watpis insyaAllah kalau ada, adalah. Kalau tak ada jodoh dengan sesiapa nak buat guane ye dakkk

Okaylah aku nak sambung buat keje, malam ni nak update instashop aku. Bye.

No comments: